Najczęściej zadawane pytania
Czy prowadzimy sklep stacjonarny w Warszawie lub innym mieście?
Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć na naszej stronie internetowej tworząc własne konto lub robiąc zakupy bez logowania, jako tzw. Gość. Innym sposobem jest kontakt telefoniczny z naszym konsultantem, który przeprocesuje zamówienie w Twoim imieniu, a także udzieli niezbędnych informacji na temat produktów. Nasza infolinia działa w codziennie w godzinach 9-21 pod numerem 22 118 97 67
Czy mogę anulować zamówienie?
Możesz anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze spakowane, w tym celu skontaktuj się z działem obsługi klienta pod numerem: 22 118 97 67 lub mailowo: kontakt@modneduzerozmiary.pl. Jeśli zamówienie zostało już spakowane przez nasz magazyn anulowanie zamówienia nie będzie możliwe.
Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane mailowo zaraz po jego złożeniu.
Czy mogę zapłacić w ratach?
Tak, jest u nas możliwość zapłaty za zamówienie w ratach. W tym celu w metodach płatności wystarczy wybrać opcję “Płatność w ratach 5 x 0% “ a następnie wypełnić wniosek na stronie kredytodawcy.
Czy paczka rzeczywiście dotrze do mnie w 24h?
Jeśli zamówienie zostanie wprowadzone do godziny 16.00 z przesyłką kurierem GLS, z płatnością przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem systemu Przelewy24 – TAK! Zamówione produkty zostaną dostarczone do Ciebie następnego dnia roboczego. W wyjątkowych przypadkach termin dostawy paczki może się opóźnić o 1-2 dni z przyczyn związanych wyłącznie z firmą kurierską np. w okresie przedświątecznym.
Czy dostawa jest darmowa?
Dostawa w naszym sklepie jest darmowa od kwoty 299 zł.
Czy można zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym?
Oczywiście. Każdy klient ma 30 dni od daty otrzymania paczki na zwrot zakupionego w naszym sklepie towaru z wyjątkiem majtek oraz rajstop. Zwracane produkty wystarczy odesłać na nasz adres z uzupełnionym formularzem zwrotu, oraz kompletem metek.
Produkty muszą być zwrócone w stanie w jakim zostały dostarczone. Nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania (zapachu perfum, plam, śladów prania lub makijażu).
Po sprawdzeniu produktów i danych klienta pieniądze za zakup odsyłane są w przeciągu maksymalnie 14 dni na podany przez klienta numer konta.
Pełen opis procedury zwrotu można naleźć pod tym linkiem: https://modneduzerozmiary.pl/content/6-zwroty
Na jaki adres odesłać zwracane produkty?
Zwracane produkty prosimy odesłać na adres:
Modne Duże Rozmiary,
ul. Żytnia 15 lokal 21 B,
01-014 Warszawa
Czy można wymienić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym?
Oczywiście. W ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki każdy klient może wymienić produkt na ten sam w innym rozmiarze, kolorze lub na jakikolwiek inny produkt z naszej oferty. Jedyny warunek to dostępność produktu na naszej stronie. Wymianie nie podlegają jedynie majtki oraz rajstopy. Koszt wymiany to 20 zł, płatny u kuriera.
Czy mogę w jednej paczce zwrócić produkty z kilku zamówień?
Tak, możesz w jednej paczce zrobić zwrot z kilku zamówień. W takiej sytuacji prosimy o pakowanie razem ze zwracanymi produktami formularze zwrotu z wszystkich zwracanych zamówień.
Czy zwrot jest płatny?
Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt. Koszty przesyłki są zwracane wyłącznie w przypadku uznanych reklamacji.
Czy mogę zwrócić produkt osobiście dostarczając go na adres firmowy Modnych Dużych Rozmiarów?
Nie. Zwrot oraz wymiana produktów jest możliwa tylko i wyłącznie drogą wysyłkową.
Co zrobić, jeżeli dostarczono mi uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem 22 118 97 67 lub mailowo kontakt@modneduzerozmiary.pl Znajdziemy jak najlepsze wyjście z tej sytuacji.
Jak długo czeka się na zwrot należności?
Zwrot należności za odesłany produkt następuje w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty zweryfikowania przez nas zwrotu.
Czy mogę przymierzyć ubrania, zrobić zakupy, bądź odebrać zamówienie w magazynie sklepu Modne Duże Rozmiary przy ul. Żytniej w Warszawie?
Nie. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
Czy kurier może poczekać aż przymierzę produkt, a następnie go automatycznie odbierze jeśli okaże się on nieodpowiedni?
Nie. W przypadku chęci wymiany lub zwrotu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym działem obsługi klienta mailowo: kontakt@modneduzerozmiary.pl lub pod numerem 22 188 97 67 codziennie w godzinach 9-21.
Czy można wybrać godzinę dostawy?
Niestety nie. W dniu dostarczenia paczki każdy Klient otrzymuje SMS z numerem kontaktowym do kuriera, z którym można się w tej sprawie skontaktować. Możemy natomiast opóźnić nieznacznie wysyłkę zamówienia, w tym celu skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 22 118 97 67.
Jak są mierzone produkty z naszej oferty?
Na karcie każdego produktu znajduje się indywidualna tabela rozmiarów , odpowiadająca danemu modelowi. Ubrania są mierzone na płasko, na prostej powierzchni, a nie na sylwetce. Jeśli produkt w obwodzie danej partii ciała ma wpisaną w tabeli rozmiarów wielkość w postaci widełek od-do np. 120 cm-127 cm oznacza to, że najmniejsza wartość określa produkt rozłożony na płasko, a największa produkt po naciągnięciu. Pełen opis procesu mierzenia naszej odzieży można znaleźć tutaj: https://modneduzerozmiary.pl/content/20-rozmiary
Czy rozmiary w naszej ofercie są zaniżone lub zawyżone?
Na to pytanie nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. Rozmiary produktów nie są równe i mogą odbiegać od siebie w przypadku różnych producentów. Podczas wyboru danego produktu należy zawsze kierować się jego indywidualną tabelą rozmiarów.
Jeśli już robiłam zakupy w MDR i rozmiar był trafiony to każdy kolejny produkt w tym samym rozmiarze będzie także odpowiedni?
Nie. Każdy produkt ma swoją indywidualną tabelę rozmiarów, na którą zawsze trzeba zwrócić uwagę. Rozmiary produktów nie są równe i mogą odbiegać od siebie w przypadku innych producentów.
Czy mogę uzyskać dodatkową informację na temat wymiarów danego produktu, który nie został określony w tabeli rozmiarów?
Oczywiście. Jeśli potrzebujesz wymiarów dotyczących np. szerokości nogawki bądź rękawa wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta: mailowo pod adresem kontakt@modneduzerozmiary.pl lub telefonicznie dzwoniąc na 22 118 97 67 i zmierzymy go specjalnie na Twoje życzenie.
Czy realizujemy zamówienia indywidualne?
Nie. Produkty dostępne w naszej ofercie pochodzą od zewnętrznych producentów. Nie posiadamy własnej szwalni i właśnie dlatego nie mamy wpływu na długość, szerokość ani kolor prezentowanych modeli.
Jak długo będę czekać na rozmiar, który aktualnie nie jest dostępny w ofercie?
Nie każdy produkt jest w stałej dostępności u producenta. Jeśli jesteś zainteresowana konkretnym modelem zadzwoń na naszą infolinię i dowiedz się czy jego sprowadzenie jest jeszcze możliwe. Zapraszamy do kontaktu pod numerem 22 118 97 67 codziennie między 9 a 21.
Czy w ofercie znajduje się również odzież męska i dziecięca?
Nie, sklep Modne Duże Rozmiary oferuje jedynie odzież damską w roz. 44-64.
Czy w ofercie znajdują się buty i skarpetki?
Nie, nie mamy w ofercie butów ani skarpet.
Czy mogę otrzymać fakturę na kupiony towar?
Tak. Prosimy o podanie danych do faktury mailem po złożeniu zamówienia. Mail prosimy wysłać na adres kontakt@modneduzerozmiary.pl
Jak użyć kodu rabatowego?
Wystarczy podczas składania zamówienia, wpisać kod w koszyku w polu “Kod promocyjny” i kliknąć przycisk “Dodaj”.
Czy mogę jednocześnie skorzystać z kilku kodów?
W jednym zamówieniu możesz użyć tylko jednego kodu rabatowego.
Czy kod rabatowy muszę wpisać w koszyku?
Tak, jeżeli kod rabatowy nie zostanie wpisany w koszyku, zostanie naliczona standardowa cena za produkt.
Co zrobić, gdy nie działa kod rabatowy?
Możliwe są różne powody, najprawdopodobniej kod jest błędny, stracił ważność lub był już wykorzystany (w przypadku kodów jednorazowych). Jeśli w koszyku nie pojawia się informacja wyjaśniająca przyczynę błędu, prosimy o kontakt z infolinią 22 118 97 67 lub drogą mailową: kontakt@modneduzerozmiary.pl
Czym jest klub MDR24?
KLUB MDR24 to nasz program lojalnościowy, który sprawia, że im więcej zakupów robisz, tym taniej kupujesz. Z każdym zakupem w naszym sklepie na Twoje konto wraca 10% wartości ostatnich zakupów, które możesz wykorzystać przy kolejnych zakupach, obniżając cenę nawet o 50% Pełen opis można znaleźć tutaj: https://modneduzerozmiary.pl/loyalty
Jak mogę przystąpić do Klubu?
Aby dołączyć do klubu MDR24 wystarczy założyć konto na naszej stronie. Każda z naszych zarejestrowanych klientek automatycznie staje się członkinią klubu.
Czy klub MDR24 jest płatny?
Uczestnictwo w klubie MDR24 jest w pełni darmowe.
Jak zapisać się na Newsletter?
Zapis na newsletter znajdziesz na pasku menu z prawej strony oraz na banerze u dołu strony. Jeżeli masz problem ze zlokalizowaniem go, tutaj znajdziesz bezpośredni link: https://modneduzerozmiary.pl/content/49-zapis-do-newslettera-mdr24 Po zapisie otrzymasz mailowo jednorazowy kod rabatowy –10% na zakupy w sklepie mdr24.pl
Jak wypisać się z Newslettera?
Z subskrypcji Newslettera możesz wypisać się poprzez link, który zamieszczamy w każdym Newsletterze. Możesz też zgłosić takie życzenie drogą mailową na adres: kontakt@modneduzerozmiary.pl
Czy wysyłamy paczki za granicę?
Nie wysyłamy produktów zakupionych na stronie modneduzerozmiary.pl zagranicę, natomiast posiadamy sklepy również w takich krajach jak:
Bułgaria - www.mdr24.bg
Rumunia - www.mdr24.ro
Słowacja - www.mdr24.sk
Estonia – www.mdr24.ee
Czechy – www.mdr24.cz
Węgry - www.mdr24.hu
Litwa – www.mdr24.lt
Łotwa- www.mdr24.lv