Ładowanie

Regulamin sklepu

Właściciel sklepu: PASTAN Paweł Fabisiak, Lazurowa 4 / 144, 01-315 Warszawa, NIP: PL5222404798, Regon: 142304840. Działalność zarejestrowana przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo. Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pastan Paweł Fabisiak , wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 5222404798, nr REGON 142304840, ul Laurowa 4/144 01-315 Warszawa.

Postanowienia ogólne

Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy określonego w opisie każdego produktu. Dowodem zakupu w sklepie jest faktura sprzedaży.

Zamówienia

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Zamówienia można składać za pomocą formularza na stronie sklepu lub telefonicznie. Opłata za połączenie telefoniczne zgodne z taryfą operatora. Zakupiony towar wraz paragonem jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem (Poczta Polska lub kurier) na podany przez Klienta adres dostawy. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Rozpoczęcie realizacji zamówień następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego. Każdy klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub anulować złożone zamówienie droga mailową lub telefonicznie.

Metody płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności: przelewem/kartą/imoje/Twisto/Blikiem/Przy odbiorze. Płatność z góry jest przyjmowana przelewem tradycyjnym oraz szybkim przelewem lub kartą płatniczą. Płatność za pobraniem jest realizowana w momencie dostawy u kuriera. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym prosimy o skorzystanie z poniższych danych:

PASTAN Paweł Fabisiak
Lazurowa 4 / 144
01-315 Warszawa
ING: 47 1050 1038 1000 0091 1714 0278

Dostawa towaru

Przesyłka zostaje przygotowana po zaksięgowaniu zapłaty za kupiony towar. Dostępność każdego modelu i rozmiaru jest podana w momencie składania zamówienia. Jeżeli towar jest dostępny to znaczy, że jest w naszym magazynie i zostanie wysłany najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu należności. Ponieważ prowadzimy sprzedaż w kilku różnych miejscach możliwa jest sytuacja, że produkt kupiony w sklepie będzie niedostępny. W takiej sytuacji proponujemy zamianę na inny model, podajemy termin w jakim kupiony produkt będzie dostępny lub tego samego dnia robimy przelew zwrotny całej wpłaconej kwoty za zakupy. Formę dostawy wybiera Klient w momencie składania zamówienia. Dla każdej formy dostawy podany jest koszt dostawy.

Zwroty i wymiany

W myśl art. 27 ustawy o prawach konsumenta, osoby fizyczne, tj. nieprowadzące działalności gospodarczej, zachowują prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podawania przyczyn i bez dodatkowych kosztów - poza kosztem dostarczenia zwracanych produktów - w terminie 30 dni, licząc od daty jej zawarcia. Majtki oraz rajstopy należą do kategorii bielizny osobistej i ze względów higienicznych, a także zdrowotnych nie podlegają zwrotowi.
Zwracane produkty prosimy odesłać wraz z formularzem oraz numerem konta bankowego na adres: Modne Duże Rozmiary, ul. Żytnia 15 lokal 21 B, 01-014 Warszawa.

Szczegółowe informacje na temat zwrotów i wymiany produktów można znaleźć na stronie Zwroty.

Reklamacje

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Nasze produkty cechuje bardzo dobra jakość wykonania i niezwykle rzadko zdarza się, że produkt jest uszkodzony. Jednak może się tak zdarzyć. Aby wyeliminować te rzadkie przypadki przed wysyłką każdy produkt jest dokładnie sprawdzany. Jeżeli jednak wadliwy model zostanie wysłany bardzo prosimy o odesłanie go na poniższy adres:

Modne Duże Rozmiary, ul. Żytnia 15 lokal 21 B, 01-014 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona tylko na podstawie wypełnionego i podpisanego formularza reklamacyjnego w ciągu 14 dni. Formularz można pobrać TUTAJ>>.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, w ciągu 14 dni odeślemy naprawiony produkt lub pieniądze za zakupiony towar oraz koszty przesyłki zostaną niezwłocznie zwrócone na podany numer konta bankowego. Istnieje możliwość pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. W przypadku odstąpienia od umowy koszty przesyłki ponosi kupujący. Przedsiębiorca ma prawo zgłosić wadę sprzedającemu, czyli skorzystać z rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy.

Ochrona danych osobowych

Szczegółowe postanowienia odnośnie ochrony danych osobowych można znaleźć na stronie Polityka prywatności.

Postanowienia końcowe

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się stosowaniu tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną. Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.