Jak zrobić zakupy w sklepie Modne Duże Rozmiary?
Chcemy, żeby odwiedziny w naszym sklepie były przyjemne, komfortowe, ale przede wszystkim proste – nie musisz być biegła w obsłudze komputera, aby dokonać zakupu w naszym butiku on-line. Nie wymagamy rejestracji ani zakładania indywidualnego konta.
1) na stronie produktu wybierz rozmiar klikając w niego:
2) upewnij się, że wybrany rozmiar odpowiada Twoim wymiarom - na dole strony znajdziesz tabelę ze szczegółowym opisem każdego rozmiaru. Kliknij, żeby zobaczyć jak są mierzone nasze ubrania.
3) po wybraniu odpowiedniego rozmiary kliknij przycisk "Do koszyka"
4) wyświetli się okienko z podsumowaniem produktów w koszyku razem z kosztem dostawy. Możesz kliknąć: "Powrót" i wrócić do kupowania lub "Do kasy" i przejść do strony zapłaty
5) pojawi się strona, gdzie można dokończyć zamówienie. Nowe Klientki, które nie robiły w naszym sklepie zakupów lub Klientki, które nie zakładały konta prosimy o wybranie NOWA KLIENTKA. Następnie można założyć konto lub dokończyć zakupy jako gość.
6) Klientki, które założyły konto w naszym sklepie mogą się zalogować podając adres email i hasło, które utworzyły zapisując konto w sklepie.
7) podaj dane dostawy:
8) następnie wybierz formę dostawy i płatności:
9) potwierdzając płatność systemem Przelewy24 zostanie Pani przekierowana na poniższą stronę, gdzie należy kliknąć KUPUJĘ I PŁACĘ, żeby przejść na stronę wyboru swojego banku.
10) Pojawi się strona z wyborem banków. Proszę wybrać swój bank i postępować według wskazówek.
11) Jeżeli zostanie wybrana płatność zwykłym przelewem to zostanie wyświetlona poniższa strona informacyjna, na której wystarczy kliknąć potwierdzenie zamówienia:
12) Wyświetlą się dane do przelewu. To samo potwierdzenie otrzyma Pani mailem i SMSem.
13) jeżeli masz jakiekolwiek problemy z zamówienie to zadzwoń do nas na numer 531 149 531 lub napisz na adres: kontakt@modneduzerozmiary.pl
12) Proszę pamiętać, żeby podać poprawny adres e-mail, ponieważ wszystkie potwierdzenia zamówienia przyjdą pocztą elektroniczną. Jeżeli nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zamówienia to znaczy, że zamówienie nie zostało złożone. Prosimy wtedy o kontakt pod numerem 531 149 531.