1. Czy prowadzimy sklep stacjonarny w Warszawie lub innym mieście?

Nie. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.Niektóre Klientki kojarzą nas z butikiem znajdującym się przy ul. Żelaznej w Warszawie, jednak asortyment sklepu różni się od tego prezentowanego przez nas.

2. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia na naszej stronie możesz złożyć za pośrednictwem platformy internetowej tworząc własne konto lub robiąc zakupy jako tzw. gość. Dużo prostszym sposobem jest kontakt telefoniczny z naszym konsultantem, który przeprocesuje zamówienie w Twoim imieniu, a także udzieli niezbędnych informacji na temat produktów: 692 067 231.

3. Czy paczka rzeczywiście dotrze do mnie w 24h?

Jeśli produkt jest dostępny od ręki na naszym magazynie, zamówienie zostanie wprowadzone do godziny 16.00 z płatnością przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem systemu Przelewy24 TAK! Zamówione produkty zostaną dostarczone do Ciebie na następny dzień roboczy. Część z produktów dostępnych w naszej ofercie ma dłuższy czas realizacji. Nie posiadamy ich fizycznie na magazynie tylko sprowadzamy od producenta dopiero po zamówieniu przez Klienta. Informacja o dłuższym czasie realizacji widnieje na karcie danych produktów - po kliknięciu w rozmiar zobaczysz okienko „dostawa 2-5dni”.
W wyjątkowych przypadkach termin dostawy paczki może się opóźnić o 1-2 dni z przyczyn związanych wyłącznie z firmą kurierską np. w okresie przedświątecznym.

4. Czy można zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym?

Oczywiście. Każdy Klient ma 14 dni od daty otrzymania paczki na zwrot zakupionego w naszym butiku towaru z wyjątkiem majtek oraz rajstop. Zwracany produkty wystarczy odesłać na nasz adres z uzupełnionym formularzem zwrotu, kompletem metek oraz paragonem.
Produkty muszą być zwrócone w stanie w jakim zostały dostarczone. Nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania (zapachu perfum, plam, śladów prania lub makijażu).
Po sprawdzeniu produktów i danych klienta pieniądze za zakup odsyłane są w przeciągu maksymalnie 14 dni na podany przez klienta numer konta.

5. Czy można wymienić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym?

Oczywiście. W przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki każdy Klient może wymienić produkt na ten sam w innym rozmiarze, kolorze lub na jakikolwiek produkt z naszej oferty. Jedyny warunek to dostępność produktu na naszej stronie. Opcja wymiany nie podlega jedynie majtkom oraz rajstopom.

6. Jak mogę zwrócić produkt?

Produkt wystarczy odesłać na nasz adres za pośrednictwem Poczty Polskiej wraz z paragonem oraz uzupełniony formularzem zwrotu.

7. Czy mogę zwrócić produkt osobiście dostarczając go na adres firmowy Modnych Dużych Rozmiarów?

Nie. Zwrot oraz wymiana produktów jest możliwa tylko i wyłącznie drogą wysyłkową.

8. Czy mogę przymierzyć ubrania, zrobić zakupy, bądź odebrać zamówienie w magazynie sklepu Modne Duże Rozmiary przy ul. Żytniej w Warszawie?

Nie. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.

9. Czy kurier może poczekać aż przymierzę produkt, a następnie go automatycznie odbierze jeśli okaże się on nieodpowiedni?

Nie. W przypadku chęci wymiany lub zwrot prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszą firmą: kontakt@modneduzerozmiary.pl / 692 067 231.

10. Czy można wybrać godzinę dostawy?

Niestety nie. W dniu dostarczenia paczki każdy Klient otrzymuje sms-a z planowaną godziną dostawy przesyłki, z numerem kontaktowym do kuriera oraz informacją w jaki sposób przesunąć dostawę paczki, jeśli danego dnia odbiór jest niemożliwy.

11. Jak są mierzone produkty z naszej oferty?

Na karcie każdego produktu znajduje się indywidualna tabela rozmiarów podporządkowana danemu modelowi. Ubrania są mierzona na płasko, na prostej powierzchni, a nie na sylwetce. Jeśli produkt w obwodzie danej partii ciała ma wpisaną w tabeli rozmiarów wielkość w postaci widełek od-do np. 120 cm-127 cm oznacza to, że najmniejsza wartość określa produkt rozłożony na płasko, a największa produkt po naciągnięciu.

12. Czy rozmiary w naszej ofercie są zaniżone lub zawyżone?

Na to pytanie nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. Rozmiary produktów nie są równe i mogą odbiegać od siebie w przypadku różnych producentów. Podczas wyboru danego produktu należy zawsze kierować się jego indywidualną tabelą rozmiarów.

13. Jeśli już robiłam zakupy w butiku MDR i rozmiar był trafiony to każdy kolejny produkt w tym samym rozmiarze będzie także odpowiedni?

Nie. Każdy produkt ma swoją indywidualną tabelę rozmiarów, na którą zawsze trzeba zwrócić uwagę. Rozmiary produktów nie są równe i mogą odbiegać od siebie w przypadku innych producentów.

14. Czy mogę uzyskać dodatkową informację na temat wymiarów danego produkty, który nie został określony w tabeli rozmiarów?

Oczywiście. Jeśli potrzebujesz wymiarów dotyczących np. szerokości nogawki bądź rękawa wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klient: kontakt@modneduzerozmiary.pl / 692 067 231. Zmierzymy go specjalnie na Twoje życzenie.

15. Czy realizujemy zamówienia indywidualne?

Nie. Produkty dostępne w naszej ofercie pochodzą od zewnętrznych producentów. Nie posiadamy własnej szwalni i właśnie dlatego nie mamy wpływu na długość, szerokość ani kolor prezentowanych modeli.

16. Jak długo będę czekać na rozmiar, który aktualnie nie jest dostępny w ofercie?

Nie każdy produkt jest w stałej dostępności u producenta. Jeśli jesteś bardzo zainteresowana konkretnym modelem zadzwoń na naszą infolinię i dowiedz się czy jego sprowadzenie jest jeszcze możliwe: 692 067 231.

17. Jak długo czeka się na zwrot należności?

Zwrot należności za odesłany produkt następuje w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przez nas paczki. Termin może się przeciągnąć w przypadku zwrotów za pośrednictwem przekazu pocztowego.

18. Czy w ofercie znajduje się również odzież męska i dziecięca?

Nie. Sklep Modne Duże Rozmiary oferuje jedynie odzież damską w roz. 44-64.

19. Czy wysyłamy przesyłki za granicę?

Tak. Listę krajów i koszty wysyłki zagranicznej znajdziesz tutaj: https://modneduzerozmiary.pl/pl/content/1-dostawa